lördag 1 maj 2010

- livet är fan ALDRIG rättvist!

hejhej..

hemma från jönköping nu. skulle inte ens hängt med.
i a6 hade dom inte gina, så det sket sig då. mamma och robert skulle in till ikea och mamma är alltid seg där. sen skulle dom till guldfynd och kolla efter ringar. sen skulle william måla sig i ansiktet och bli en tiger, och kön tog la minst en kvart. sen ska man vänta tills robert ätit upp sin glass i bilen. och då är klockan 4 & gina tricot i stan har stängt. och wow nu ska jag vänta i 2 veckor tills man kan köpa det. oj shit 2 veckor vad kort tid, underbart!
vill ba dö typ xd
behöver verkligen jeans & linnen nu. och dom jeansen har vart kvar rätt länge nu & jag känner att dom kommer hinna försvinna och massa. alltid när jag längtar efter att köpa kläder så händer något. eller när mamma ska köpa åt mej, antigen köper hon fel, eller säger: '' jag hade inte tid, det var så stressat i stan'' eller så hann det bli stängt innan hon gick t sina skit affärer.

nu har jag typ damp, så ska ut på promenad med mamma innan jag typ slår sönder mitt bord, haha skojar sån är jag inte men måste ut och gå.
fick med mej hem en ljusblå filt från ikea för 13 kr iaf :D

Inga kommentarer: