torsdag 8 juli 2010

- imorn gäller det§

hejhej.
klockan är typ 20 i 12 & jag vaknade nyss.
idag blir det final packing, hahaha nä men, idag ska packas klart och så.
vi blir inte framme förrens på måndag. fast igentligen tar det inte så lång tid.
men vi ska över till polen, så vi sover på färjan, sen vaknar vi och då är det lördag, då ska vi vara i roberts hemstad i polen till söndag, så åker vi och är framme på måndag.
jag ska lova er att om jag inte har internet, så ska jag ta kort på minst 10 olika outfits och så ska jag lägga upp dom när jag kmr hem plus en massor av bilder från semestern.
men får se när jag hinner för ska göra massor med emma när jag kmr hem.
men, vad massa men det blir i mina inlägg, haha.
men, hahaha, men iaf så ni får ha det bra så länge, skriver senare§

Inga kommentarer: