lördag 9 oktober 2010

- höst

hejhej.
var nyss ute med min lillebroe & tog lite kort.
kommer lägga upp ngra av dom.
iaf, snart blir det att laga mat med mamma.
wraps, jaow.
det är typ tacos fast med kyckling filés bitar i stället för köttfärs.
vi typ kör varannan gång varje helg.
och just det, har inte pluggat än heller, haha.
ska nog göra det ikväll.
osså ett svar på en kommentar.

JAG SAKNAR DIG DUUUDLE :(§§ kl. 04:17 by betty närvic :D

svar: HAHAHAHAHA duuude jag saknar mer än vad du tror att jag saknar dig.
hahahaha, homie vi ska sova över i helgen jaow, annars jag cutta dig duuu vääät :D§§
en bild lite snabbt, mamma ropar & jag mst gå typ nu, innan hon ropar igen, hahaha.

1 kommentar:

betty närvic sa...

NAAAAAAAAAAW.
duuuuudle, det ska vi :DD annars jag cutta ditt fingrqr ;oooo<33