söndag 25 april 2010

- duschat.

hejhej, nu är man duschad & så.
klockan är kvart i 9, ska typ gå lägga mig. är dödstrött.
idag var jag md emma & jossa. vi var hos jossa och hoppade studsmatta, sen så hängde vi md huvuderna nere, och kollade på varandra under studsmattan, så fick as ont i huvvet av det xd.
sen så idag 25 april, 2010 doppade jag mig för första gången, vi gick t kanalen & jag gick i efter några gånger och ba simmade. fyfan det var iskallt, det kändes som att isen nyss tinat upp.
men nu blir det tv ha så gött§

svar på 'anonyms' fråga.
hur många rynkor har du igentligen?

svar: haha, asså min panna är inte så hela tiden, det beror på om jag spänner upp ögonen. som ni ser på vissa bilder. jag rynkar pannan & det har jag fått i arv av pappas släkt, där alla typ har så när man rynkar pannan, så ah, det är ju rätt normalt, dom flesta har ju så?
§
vänster: inte rynkad. höger: rynkad. xd

Inga kommentarer: