lördag 10 april 2010

- orkar inte blogga idag.

hejhej, orkar inte blogga. är så in i helvettes trött. vaknade 7 idag fast att jag brukar sova t 11 - 12. halv sover just nu när jag skriver detta. har sovit sen 11 ungefär och nu är klockan kvart i 3. känns som att jag skulle kunna somna varsom helst. till & md på en sten, eller golvet, elr på spikar. så gör en sånhär lista idag istället.



HUR

Svarar du i telefonen: hej det är sheila, elr hallå.
Gör du när du är kär i fel person: hah, ingen aning.
Tycker du om gul-bil-leken: den irriterar mig xd
Mycket pengar har du i plånboken just nu: inga, men dom kmr snart ;D
Mycket är klockan: 14:49
Spenderar du en regnig dag bäst: datorn ^^

VEM

Pratar du med på msn just nu? jelena (:
Ringde dig senast? mamma.
Vill du kasta en sten i huvudet på? josef.
Saknar du mest just nu? vännerna.
Är din bästa vän av samma kön? ida & albina (L)
Är din bästa vän av motsatta kön? några i klassen kanske, annars så min lillebror (LL)
Ditt 10:e sms ifrån? emma närfors (:
Ska du träffa imorgon? datorn & familjen, kylskåpet, städtrasor :'(
Umgicks du med senast? sarah frank & felicia :)
Sov du med senast? sarah & felicia.


JA- OCH NEJ FRÅGOR

Cyklat utan händerna: ja.
Gråtit en hel natt: nej.
Druckit så du spytt: nej.
Åkt vattenskidor: nej.
Vägrat åka rullstol: nej.
Gjort en bakåtkullerbytta: ja.
Köpt lösgodis för över 50 kr: ja :D
Velat vara ett djur: haha ah kanske någon gång :p
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: hahaha, nej.
Tyckt harry potter är bra: nope.

VEM

Vem är i rummet med dig? ingen.
Vem fick du senast sms av? bella.
Vem tänker du på nu? ingen (:
Pratade du senast i telefon med? robert, ( låtsaspappa)
Vems hus var du senast i? sarahs (y)
Sa du senast "jag älskar dig" till? vet inte.
Vem önskar du var med dig nu? typ, ingen xd
Vem är din favoritsläkting? min kusin armin :DDD
Vem i din skola går dig mest på nerverna? JOSEF SPÅNG!

VAR

Var går du i skolan? i smålandsstenar.
Var är din telefon? på min mage.
Var är din mamma? uppe.
Var sover du? i min säng, haha?
Var handlar du mest? ica, elr h&m, & lite gina tricot.
Var fick du tag i tröjan du har på dig? stadium (:
Vart åkte du senast bil? hem.
Var i ditt rum är du? i sängen.

VAD

Vad åt du senast? macka vid 8.
Vad drack du senast? pepsi.
Vad är det för färg på dina byxor? svarta, team sportia.
Var är den närmaste saken som är blå? spara nu knappen på datorn.
Vad gillar du mest med skolan? kompisar (y)
Vad har du på fötterna? tofflor ^^
Vad är din favoritfärg? rosa, vit, svart.
Vilken film såg du senast? the proposal
Vad hör du just nu? svampbob på tvn där uppe.

HAR DU NÅGONSIN

Hånglat i mer än 3 minuter? nej.
Sovit i en annan säng? ja.
Hånglat på en bio? nej.
Hånglat i skogen? nej.
Tyckt att din kusin är het? nej.
Sovit naken? när jag var liten kanske, vet inte.
Kört över hastighetsgränsen? nej xd
Målat om ditt rum? inte jag men mina föräldrar har målat om mitt rum.
Dansat framför en spegel? ohja (y)
Fått hicka? ehh, haha ja.
Dumpat någon? ja, men det var inte seriöst alls ;p
Stulit pengar från en kompis? nej.
Hoppat i en bil med folk du just träffat? nej.
Varit i slagsmål? nej, elr jo i 3an (y) mot en kille.
Smugit ur ditt hus? nej.
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja, just nu.
Hånglat med en främling? nej.
Älskar eller saknar någon nu? ja.

Inga kommentarer: