fredag 16 april 2010

- lååångt inlägg!

hejhej, hemma efter en super härlig dag (:
skolan var soft & orkar inte berätta om den, började med mentor & slutade med syslöjd iaf.
efterskolan hängde jag med ida hem. först gick vi t hennes mamma& hämtade pengar, sen till macken & köpte mjukglass, mums.
efter det när vi suttit och fetat oss en stund så stack vi till hennes farsha, hennes hundar är skit söta, laban & lisa (:
vi käkade lite godis & kollade på film. sen ringde robert vid 5, fast han skulle jobba t 6. men hans maskin hade typ gått sönder så han åkte för att hämta mig tidigare. och idas pappa bor typ 3 kmr utanför skeppshult så vi hoppade på cyklen och jag skjutsade henne så snabbt som fan in t skeppshult så cyklade vi t macken. sen körde robert mej t ida där jag och ida la i draktränaren på ett usb- minne. så ska se den idag med lillebror, mamma & robert (y)
va också i biblan & lånade några hör-skivor.

och så var jag hos skolsköterskan med ida.
vi tog blodvärde, med vilja. för vi har typ hjärnbrist båda två, så vi typ är trötta hela tiden & tappar as med hår. så man skulle ha mellan 120 - 150. ida hade 136 & jag hade först 103, men sen tog hon igen så hade jag 126. så lite på gränsen. & blod värde tog man så att hon stack med någon sak i fingret och tog blod med någon pincett-aktig sak.
sen så fick jag också bandage till mitt knä som gör as ont när jag går.
hoppas ni orkade läsa allt. hare gött skriver ikväll eller imon§

nu blev ni allt sugna (:


Inga kommentarer: