lördag 4 september 2010

- 10:10

hejhej.
vaknade för ett tag sen.
idag händer inte mycket, jag tror att det kanske blir jönköping & då blir det ikea.
om inte det så stannar man hemma & ser på ngn film & segar hela dagen.
nu ska jag nog ladda ner lite låtar till mobilen elr ngt. och just det såg nyss denna videon när jag loggade in på msn.
här slänger hon valpar i floden!
asså omg, det är i bosnien också.
mst ba säga en sak, i bosnien har typ dom flesta sina hundar lösa, och så går dom runt och så får dom barn & sen så får folk en massa valpar som dom inte kan ta hand om, sen blir det såhär.
jag har aldrig hört att någon kastar sina valpar i floden iaf.
men när vi var i bosnien så gick det runt hundar överallt i stan, tycker så jävla synd om alla hundar. allvar i framtiden så ska jag flytta dit och göra ett typ hundreservat och ta hand om alla söta hundar. varnar känsliga typ tittare att inte kolla, men ah.
ha en güüd day §
http://video.se.msn.com/watch/video/har-slanger-hon-valpar-i-floden/ahormyig
://video.se.msn.com/watch/video/har-slanger-hon-valpar-i-floden/ahormyig

Inga kommentarer: