onsdag 1 september 2010

- omg it's september dude!

hejhej.
den första september 2010 sög mer än något annat har gjort under mitt liv, ( kanske inte riktigt men en utav dom värsta dagarna i mitt liv).
iaf, jag hade på mig vita converse, team sportia mjukis myxor, svart linne, baseball jacka, regna jacka över.
vi åker 2 klasser i en buss & först så åker vi fel.
så vi får gååå tillbaka för att bussarna har åkt iväg, så alltså två klasser på en motorväg elr vad fan det hette.
sen kommer vi till en skog och vi går, & vi har blivit uppdelade i grupper, jag, ida och janina. sen kommer vi till en lite stege man ska över så är det typ en söt lite äng, full med kobajs!
så ska man över det då, och jag är så osmart & typ tar den geggiga vägen, gliiider runt i kobajs, ramlar lite, får på händerna, undrar om det är kobajs eller gegga, alla säger kobajs, jag hoppas på det värsta, dör lite & torkar händerna på gräs.
sen så är mina vita converse bruna av koskit!
okej, det är inte allstar, men asså dom var fina & ah.
sen så får vi gå på en geggig stig i skogen & vi vet inte ens var vi är, det kommer en massa små broar med söndriga plankor & massa skit.
nu är jag iaf hemma & ida hängde med mig hem, vi kollade på en film, men hon åkte nyss.
nu ska jag käka elr ngt, så ha det bra, skriver senare, elr imorn§

Inga kommentarer: