söndag 26 september 2010

- 32

hejhej.
nu är jag hemma från en über kul helg.
på fredan efter borlångloppet så åkte jag med mamma till gekås helt död i benen.
köpte ju 2 par skor och 4 tröjor/linnen.
sen så somnade jag och sov super gött till jag vaknade nästa morgon & fixade mig och stack och mötte emma och sofie.
så gick vi till marknaden & så mötte vi my & dom, så käkade vi munkar & sen köpte vi en helium ballong. så sitter vi och försöker göra hål i den så att vi kan andas in heliumen, men såklart så råkar klantiga emma tappa den så den flyger upp i luften.
äe, fan vad alla fick damp, så var vi helt deppiga och dampiga någon minut.
och då bestämde vi oss för att dra till pizzan.
& just då så kommer han som vi köpte ballongen utav & han ba:
ååh, jag såg eran traktor åkte upp i luften & jag blev ledsen så ni kan köpa en ny för 50 kr om ni vill. vi ba: yyyyes.

så satte vi oss på torget och hade kul med den. sen käkade vi på pizzan & sen resten av kvällen hade vi kul med massa folk & så stack vi hem runt 1.
jag och emma hade fan göö kul när vi cyklade förbi ett hus som hade fest och skrek och typ fjärde gången vi gjorde det så hörde vi någon skrika: NÄ NU JÄVLAR!
så vi gjorde det nt mer, hähäh (a)
osså sov man hos emma & nu är man hemma & helt trött.
blir nog film och sooova hela dagen, haha, skriver senare, hhare gatt§

Inga kommentarer: