fredag 10 september 2010

- sugen på kängor/boots

hejhej.
uppe tidigt idag, men det går ju inte sova när man i vanliga fall går upp kvart i 6.
så satte mig en stund vid datorn & kollade efter höst skor, efter som att hösten typ har kommit :/ & för att jag behöver nya skor.
så har funder på kängor elr boots, som är typ as inne nu ju.
mamma hade sett 3 olika tjejer med likadana skor på donken när hon var i göteborg.
fast grejen är den att jag tycker dom är så jävla fula!
speciellt dom med en stor klack sak.
ska lägga upp en bild som jag fixade till lite snabbt på paint så ska ni få se vad jag menar.
förklaring lite snabbt:
dom till vänser har jag gjort pilar upp till klacken & se så jävla fult det är.
hittade ett par som jag tyckte var fina och inte hade så stor klack, om den till höger har 2,5 cm klack, vad fan har då den andra? :o
aja, skorna är från www.dinsko.se
gå in där och kolla resten om ni vill, ha det bra skriver senare§

Inga kommentarer: