onsdag 27 januari 2010

bo på månen, vadå jag vill inte bo på månen!!?

läste lite i min julia tidning & det stog något om att om några år(pratar om ett flertal inte så snart) kommer vi bo på månen, åka rymdraket till skolan osv. Jag menar vem vill bo på månen igentligen!? Jag hatar att tekniken ska bli så. Jag vill att det ska vara som det är nu, jag vill inte ha en tv som är lika stor som min vägg & att jag kan tocha och sånt på den. Jag vill inte flyga runt med bilar, vill inte ha en robot som hjälp hemma. Vill inte se ut som en robot. åh vill inte att det ska bli så. Kan det inte bara vara stopp här. okej tv, okej dator. Men vafan robotar går det inte lite långt nu? Nån dag kommer la ordet gräs & träd & regnskog och allt som har med naturen att göra, blommor. alla dom orden kommer la inte finnas. robotar kommer ta över jorden, jag lovar jorden kommer gå under & det kommer bli panik och resultatet blir att alla som har en raket flyr till månen & några kommer bo på pluto & kusinerna kommer bo på mars. Asså åh.

så sammanfattningen är:
VEM FAN VILL BO PÅ MÅNEN!?

Inga kommentarer: