lördag 30 januari 2010

- helgen med emma- bilder (:
liten beskrivning på helgen:
först i torsdags åkte vi till emmas träning, hon tränar friidrott. Och jävlar asså hon är skit vig & as bra på friidrott. På häck så ba flyger hon fram typ haha. Men sen på kvällen gick vi ut & gjorde en kul grej, hahaha berättar inte. ;o Sen typ fredan så bubblade vi i bubbelbadet & på kvällen körde vi ansiktsmask & så sov jag hos henne en dag till då. Så fredag kväll gick vi också ut. Vi käkade typ pommes med alexander på pizzan. Sen så ah, när vi kom hem såg vi film & ansiktsmask. Haha, vi hade typ i en halvtimme, fast man ska ba ha i typ 5-10 & tillslut så var det så hårt att vi typ inte kunde öppna munnen. Och idag då så var vi i gekås, bilder kommer på vad jag köpte nt så mke, men nödvändiga saker(:
man ser inte så mycket för skummet var ivägen, men vattnet ändrade
färg mellan, grön ,gul, lila, blå, & typ röd.



ursäkta, men det var en fulgrimas-bild.

med ansiktsmasken

- det jag köpte.
parfym, kix. Behövdes!

puder.
tofsar.
kortasockar, (y)

4 ansiktsmasker, 8 kr styck (:
& så får en bild på vad jag gör just nu avsluta. Lägger upp plancher i garderoben, nu ska jag kolla på oth, men ni får ha det braaaa§

Inga kommentarer: