fredag 8 januari 2010

sov över hos emmas farmor & farfar.

- vi rullade i snön med bikini.

hejhej, kom nyss hem från emmas farmor & farfar. Fan vad roligt vi hade. Först när dom hade hämtat mig och bella, så satt vi och flummade lite, emma ringde till sin pappa i thailand & snacka lite med hnm, sen gick vi ut på isen där dom hade kört med bilar, skit coolt. Ah så gick vi runt där lite & sen gick vi till emmas pappas hus & vi skulle kolla om vattnet & allt sånt funkade och om det var varmt för dom skulle komma hem från thailand snart. Vi gjorde också skit roliga videor som vi ska göra om på movie maker.

Sen gick vi till stallet & höll på med hästen. Det var jättekul, vi borstade den och lite så. Sen åkte bella hem &, då typ bytte jag och emma om till bikini, haha så rullade vi i snön & sen så sprang vi in till bastun, & så duschade vi också. På kvällen kollade vi på victorias secret fashion show & efter det kollade vi på the break-up den var skit bra ;) Sen somnade vi vid 11-12. Vaknade 9, gick till hästen lite& sen åkte jag hem vid 11. Och snart ska jag åka till borås & shoppa lite blir det nog. Men nu ska jag sticka och kolla på tv.

harre bra§

Inga kommentarer: