lördag 16 januari 2010




jag älskar min egna spotify lista, inte så ofta man erkänner att man gillar musiken man lyssnar på. gillar iaf dom 5 första, lyssnar på dom hela tiden, kan dom nästan utan till allihopa.




* jag älskar rosetter även fast jag inte äger några själv. Men nästa gång jag är i borås, så ska jag köpa både sånna man kan ha i håret & örhängen. Har sett både och i vero moda & dom måste köpas.


* jag vill sluta blogga för det inte är så många som läser, men om jag inte får skriva ut om min vardag så får jag panik. Ibland när jag hoppar på bussen så tänker jag bara: köör fortare!! jag måste hem och bloggga!!!


* jag tappade min nya mobil på badrumsgolvet förra veckan, den fick en liten spräckning elr hur man säger på kanten, syns inte alls mycket, men det känndes bara som att jag ville gråta i flera veckor, tog några dagar innan jag kom över det ens.


* jag biter på tandköttet, asså inte det som är vid tänderna för det är ju omöjligt men asså läpparna från insidan typ. Kan verkligen inte sluta även om man typ kan få cancer av det. Försöker att inte göra det men det går verkligen inte. Ibland har jag bitit för mycket så när jag vaknar på morgonen så är min läpp svullen. På något sätt så måste jag ju tycka att det är gott?

* har typ något ben problem, har inte vart hos doktorn elr ngt men ibland när jag typ springer upp för trappan elr förhastar mig mycket så orkar inte mina ben mer, dom blir svaga & jag måste sätta mig ner.

nu fick ni veta lite mer om mig. ska upp nu & skriva ut en '' knacka på dörren '' skylt till min garderob, hare bra§

Inga kommentarer: