tisdag 5 januari 2010

GRATTIS LILLEBROR, 5 ÅR :D

Hejhej.


kom nyss hem från emma, vi sov över jag, hon & bella. Sally var aldrig med & vet nt varför haha.
Men först mötte jag bella vid ica, så kollade vi om pizzan var öppen men det var den inte. Sen gick vi upp till bella & gjorde nudlar & käkade det. Sen kom emma vid 1 elr ngt så kollade vi på twiligt ettan asså. Den var skit bra, vi 3 mst se 2an tsm. :) Efter den så stack vi till ica & köpte lite godis & chips. Så satte vi oss i busskuren & käkade och skrattade.

Emma ringde hennes mamma & frågade om vi kunde sova över hos henne & det gick. Så vi gick till bella, packade hennes grejer, sen hem till mig & tog mitt & sen hem till emma, så vi gick minst 4-5 km. haha, sen så typ bäddade vi upp bädd soffan & fixade så. Sen körde vi twister, ahhahaha, det var skit kul & så satt vi vid datorn lite och så. Så la vi oss vid 12, men vi somnade inte förrens 4ra, jag vet inte om det var för att vi drack oboy innan vi la oss. Men asså vi somnade fan inte, vi skrattade som fan och så. Aja, sen somnade vi iaf vid 4ra & vaknade 11. Så gick jag o bella hem vid 12, för hon skulle vara hemma då & då gick jag typ 3-4 km hem också ;p

nu orkar jag nt skriva mer så, ah skrev endåså massa sen & sen, och sen. Hahha vet nt vad jag ska skriva annars, men ska dra och käka lite elr ngt & läsa i julia men ni får ha det bra.
& GRATTIS WILLIAM:D

Inga kommentarer: