torsdag 18 februari 2010

- dålig uppdatering men det är ju lov (:

hellu, hemma nu. igår var verkligen kul. Vi typ gick till tyngelvi & blev jagade av småbarn där, så vi låste in oss i toan & så. haha, sen typ frågade jossa sina föräldrar om hon kunde sova över hos henne, så gick det då, så alla vi 3 bor ju på samma ''område'' asså ah och det heter hult då. Så alla gick hem t sej & jag & jenny packade så möttes vi i korsningen, & så gick vi till jossa, idag räknade jag ut att det är 200 meter mellan mig & jossa. Från jossa t korsningen är det 100 och från korsningen t mej är det också 100 (: iaf vi sminkade varandra & fixade håret, och det var faktiskt kul, sen typ fjantade vi lite bara. så somnade vi vid halv 1. vaknade vid 10-11, fixade oss, käkade. sen stack jenny hem för hon skulle t gislaved och shoppa. då kom bella t jossa & vi gjorde typ musikvideor det var skit kul ;p men sen såg vi hey baberiba & ut lite, sen stack jag hem. blev massa sen i texten men orkar inte skriva ordenkligt. nu ska jag se oth & tvätta min sminkväska:D hare bra§

Inga kommentarer: