tisdag 2 februari 2010

lång & tråkig dag idag, med massa jobbiga lektioner som: so, matte, franska, engelska & så har vi gympa också. ååh. när jag kommer hem tror jag verkligen att jag ska sova, men jag säger det alltid, men gör det aldrig.. äsch, idag ska jag! bara man tänker på dom sköna kuddarna & dom varma täckerna. Sover med 2 täcken & en filt (: tänk dom på vikingatiden som sov på bänkar, åh så obekvämt & så typ får''täcke'' över sig. och ingen kudde !!? stackars dom, det kan inte ha vart så skönt, men endå skulle jag vilja typ åka till vikinga tiden & bli en viking, fan vad coolt igentligen ahahah.


nä men nu ska jag sluta utveckla mina tankar, mst sticka & käka.. skojja ba, äter aldrig, man orkar inte äta på morgonen ju, nån som håller med? men hare bra & ses senare§

Inga kommentarer: