onsdag 3 februari 2010

- saker och ting kanske ska hända..

hellu, kom nyss hem. Skolan idag var la rätt soft, dt började med svenska & då skulle man typ intervjua den man satt brevid & sen skulle man ställa sig inför hela klassen & berätta. Jag dog av skratt när jag skulle säga att max hade en hund som hette simba, för efter det skulle jag säga kinesen, ahah. det är typ ett får han har döpt till kinesen, alla började garva. Sen hade vi, so, matte & så lunch. Sen idrott efter lunchen, det var då det värsta hände. Jag gömde mig bakom en madrass som var lutad mot väggen, ah gömde mig för albina, men då kom fetto armin & hoppade på madrassen så mitt huvud ''studsade'' til väggen två gånger. Så typ såhär: till madrassen, till väggen, till madrassen, till väggen. Så mitt huvve bara bankade & va varmt, kunde ju fan fått hjärnskakning. Men sen hade vi franska & sist engelska. efter skolan hoppade jag av vid torget & handlade mat med mamma. Men nu ska jag kollade på oth & sen sova (:
ni får ha det bra, hejjdåå§

Inga kommentarer: