söndag 14 februari 2010

- proppmätt: det räcker i 3 veckor jag lovar!

hejhej, hemma nu, underbar dag med jennifer & isabella.
först möttes vi vid pizzan & käkade, vi beställde en pommes & en pizza. Jag åt pommesen & dom 2 delade på pizzan, sen när vi hade ätit upp så var vi propp mätta, men vet ni vad? Vi fick en crazy ideé vi beställde en HAWAII. HAHAH, jag åt typ 4 bitar, den var slajsad bella åt typ ett bett av en slajs & jenny åt typ 2, vi dog efteråt hahaha. sen typ gömde jag och jenny oss ute när bella var på toa, sen tappade vi bort henne & vi hade letat efter henne skit mke, men sen så ringde hon och sa att hon var hemma, så gick vi till henne och kollade på film, vi kollade på picture this, ashley tisdale i huvudrollen! (: men nu ska jag mysa framför tvn, hare bra§§
UNDERBAR ALLA HJÄRTANSDAG MED GIRLSEN (:
rekomenderar filmen vi såg.

Inga kommentarer: