onsdag 3 februari 2010


- ska åka till tjeckien i maj.
japp, ska åka till tjeckien med bureskolan, gick där innan ju, men det är bara till 6an & vi tog kontakt med några i tjeckien & förra sommarn elr ja i maj 2009, så kom dom till oss & va hos oss i 10 dar. Vi typ åkte till varberg med dom och så. 2 stycken bodde hos mig alla dom dagarna. &vi fick typ 208 000 till det projektet. så i maj ska vi åka till dom. tror det är 30 elever som ska dit. kommer bli rätt skojj tror ja (:

- sjunger i duschen.

det är något sådär typiskt som många gör. så testade på det en gång & nu har jag gjort det ett par gånger. igår när jag duschade så sjöng jag minst 10 refränger på 10 olika låtar & flera gånger. men sjöng riktigt högt också, det var faktiskt rätt gött. prova gärna (:

- har tränat yoga med mamma förut.
jau, det kan man inte tro, men det är sant. Mamma har hållt på med yoga i några år. men det spårar ut här och där, så hon har inte gjort det på länge & inte jag heller, men vi brukade sätta på en cdskiva som visar hur man gör, och så kollade vi på tvn och gjorde samma sak, & efter några sånna pass kände man sig som en fjäder! (y)

tog hål i öronen när jag var typ 2.

jag tror det var 2, för tidigare än det var det nog inte, eller kanske, vet nt. & hade det ett tag men mamma tog ut dom en gång & jag ville inte att hon skulle sätta tillbaka dom så höll för öronen hela tiden & då var jag liten, så nä det växte igen & tog nytt i bosnien år 2007, så har haft hål i öronen, 3 år nu i sommar (:

Inga kommentarer: