söndag 7 mars 2010

- dålig uppdatering, internetet funkade nt.

hellu. Nu äntligen så funkar mitt internet, ska skriva lite om md emma i fredags (:
Vi träffades i korsningen vid halv 4, stack till ica & köpte lite godis. Sen gick vi hem t henne & då blev det käk, och efter det bäddade vi till kvällen. Och efter det tog vi på ansiktsmask & in i bastun. Vi typ la på as mke vatten på stekar saken, så vi typ grillades där inne. Sen hämtade vi as mke vatten i den hinken man har vatten i som man lägger på den där saken ja ni fattar. Så vi tog is kallt vatten i den & hällde på oss. Och vi hade ba handduk så dom blev dygnsura. Sen duschade vi av ansiktsmasken & sen in i bastun igen. Mke skönt. Och sen på kvällen läste vi lite spökhistorier & sen sov vi. Innan vi somnade så sa emma såhär ba: Om du ser en grå skepnad, väck mig, skrick och SPRING! hahahaha, hon var as rädd. Jag hade knappt lyssnat så trött som jag var. Och så gjorde vi massa mer.

På morgonen så sålde jag & emma hängde på. Sen hem t mig & vi va hos mig till typ 8 på kvällen då åkte hon hem. Och så idag har jag inte gjorde mke alls, ba städat. & mst plugga! Men hare bra§

Inga kommentarer: