söndag 28 mars 2010

- det är ju fortfarande mörkt ute.

godmorgon, känner mig helt förvirrad, men det är nog för min dåliga sömn. Känns som att jag somnade oh sen vaknade 1 minut efter & wops så va det skola igen. Fick bara 7 timmars sömn, oftast får jag 10. Åh, hatar det här med att ställa fram klockan, det är ju också mörkt ute. Och igentligen så skulle jag sovit nu. haha, men nog om det, dt är bara det att jag älskar sova. Skulle kunna tillbringa en hel helg sovandes i sängen (:

men iaf, idag så händer typ inget i mitt tråkiga liv. Ska nog.... sova när jag kommer hem, haha. Men är så trött måste få ta igen ju. Eller så blir det se någon film, eller om det är något bra på tv. Annars så ska jag nog bara sitta och längta efter mina h&m kläder som kommer i April.
hare bra§

Inga kommentarer: