onsdag 17 mars 2010

- I found him, he's in the garbidge can!

hahahahaah, kan inte stava till garbidge, men dt var en as rolig grej som vi gjorde idag på engelskan. Iaf, skoldagen var soft, speciellt franskan. Våran franska lärare agneta hade typ nationella elr ngt med en klass så vi fick ha dennis han är 7c's mentor & jag går i 7c. Han är as soft, så vi typ satte på musik på youtube & typ ritade och kollade på massa klipp ;D
Sen så på engelskan så skulle men skriva meningar med will i. Så jag & aida skrev en as rolig mening vi ba: next weak your boyfriend will hear from a poor man in a garbidge can & jag ba: I found him, he's in the garbigde can! med värsta inlevelsen. Ingegerd (engelskalärare) hon fick damp. haha, men det var as roligt, sen så skrev vi en mening ba: Next year you will get a phone call from miss conepole. Vi ba kom på massa & så mishimama, asså vi asg. = as garvade.

haha ni fattar säker ingenting men, nu ska jag läsa ut dendär boken & lägga på jätte mycket lager vaselin salva & dt är nästan samma sak som lypsyl, fast det är i en liten burk i stället. Har fått as röda läppar för slickar på dom när jag är ute så spricker dom, men ah skriver senare byebye§

Inga kommentarer: