onsdag 31 mars 2010

- knäckebröd = gott (y)

hejhej, äntligen hemma från skolan (:
detta är alla lektioner vi hade:
svenska, vi tittade klart på filmen bed time stories, har sett den förut.
matte, bara jobbade & fick lite skäll av mikael.
so, jag, albina & ida redovisade vår tv sak.
lunch, det var typ fisk, usch skolansfisk är äcklig, så åt bara sallad & en potatis.
franska, vi jobbade på flitigt (A)
engelska, vi hade prov, gick bra.

så, ni fick en liten sammanfattning. idag ska jag inte göra ett piss, elr jo mamma ska göra våfflor sen, så mums på det, annars blir det bara datorn antar jag. haha, jag kallar mamma data nörd men direkt när jag kommer hem så sätter jag på datorn, lägger den i knät & sen ''bor'' jag framför den hela dagen, så.. vem är datanörden (H)

men skriver senare iaf, hare guutt §

Inga kommentarer: