tisdag 23 mars 2010

- HISSA & DISSA.

Hissa (y)
- diadem som sticker ut.

jag tycker dom är coola faktiskt, det är fult & tråkigt med bara vanliga, men sånna som sticker ut med till exempel rosetter, eller blommor, rosor typ. Jättefint med sånna, själv ska jag ha ett sånt svart på skolavslutningen, tror det blir en blomma av någon sort ;D




- brasor.

det är jättemysigt att ha en egen kabin på sitt rum. Det har jag och det är bara för mitt rum är ett vardagsrum & det ligger en trappa ner. Tycker faktiskt inte om det, jag gillar hus med trappa upp, men vi har trappa ner.. men men, iaf det är varmt & fint. Ibland har jag gått och lagt mig när det ligger i några ved bitar och brinner, det lyser upp rummet fint & låter mysigt. tuppen upp för det (y)

- kompis armband man gör på syslöjden.

japp, dom är faktiskt coola, ser ut som flätor & har häftiga mönster.
Och så står dom ju för vänskapen som är det bästa (:

- DISSA (n)

- slitet hår.

mitt hår är jätte slitet & frätet elr vad det heter. Hatar det och typ inget shampoo & balsam hjälper. Inte alls bra, så ni som inte har slitet var nöjda!

- när man inte kommer på något att dissa.

ja, det är en bra dissare. Man sitter i rummet och tänker på något som suger riktigt, men man kommer ju inte på något, det är jobbigt, haha.

- när nya kläder går sönder snabbt.

haha, sant. När man köper ett jättefint linne & så använder man det en gång & sen märker man ett hål på kanten längst ner, då blir man rasande! hänt mig 2 gånger.

Inga kommentarer: