söndag 30 augusti 2009

Dissa

- saker som inte funkar, jo det är ju bra att dissa det.
T ex om jag ska vässa min penna när jag gör min läxa,
och pennvässarn kanske har gått sönder just då jag ska
vässa min penna, jag hade ju fått rådamp om något sånt
skulle hänt mig. Hoppas att allt jag ska använda funkar ;)


- sega servicar. V i skickade in min dator för 4-5 dagar sen,
och dom sa att dom är snabba, ska jag väntar i 1 vecka tills
så vet jag inte vad jag ska göra, min lillebrors data är rätt seg,
+jag har inte mina saker på denna datorn.


Hissa


- Volleyboll, det är faktiskt jättekul.
Inte bara för att jag går på det men
det är en bra sport för alla möjliga
desutom är den inte alls så svår. Man
kan ju iaf testa.

- Leksaker, utan leksaker så hade nog
min lillebror plågat ihjäl mig.
Så det är ju bra att han har några ;)

Inga kommentarer: