tisdag 25 augusti 2009








sanningar om mig...



~ jag har faktiskt testat röka. Min mormor frågade faktiskt när jag var liten kanske 6-7-8. Jag sa ja, och usch vad det smakade SKIT! Kunde inte andas bara hostade ihjäl mig. Ni kan ju testa, / helst inte, men fortsätt inte isf för då blir ni fast. men gör det ändå helst inte. Jag röker inte, & det är ju bra. Ska inte det heller!


~ jag överlever inte en dag utan musik. Det gör jag faktiskt inte, men om jag skulle försökt skulle jag bara nynnat på en låt eller helt enkelt sjungt den.. Artister jag gillar är nog, Akon, Beyonce, Britney, Ashley. Jo jag gillar mest r'n'b.


~ Jag älskar shoppa, och macha kläderna. Det tycker jag är jättekul, att bara lägga ihop olika outfit's ;) Och jag gillar sminka andra också, funderar på att gå en sån makeup/ sminknings linje. Eller smink/frisör. Får se vad som finns & om man har poäng elr sånt..


Mer får ni veta imorgon ... o.o

Inga kommentarer: