söndag 23 augusti 2009

jävlar vad dom killarna var läskiga .. :s

sov över med stina & kusuma igår/idag.


började med att jag & kusuma va igår. Så ringde vi runt lite. Å så hittade vi stina, så va vi alla 3. Cyklade runt, o sen stack vi till kusuma. Så bestämde vi oss för att tälta. Så stina åkte hem o packa, o jag med. Så stack vi tbx till kusuma. O så byggde kusuma upp tältet medans vi gick runt o letade efter bär. När hon var klar så bäddade vi bytte om o kollade på film. Stina hade sin bärbara dvd med sig. Vi hämtade typ laddaren hos sally vid 10. Så kollade vi på in her shoes. Men vi hann nt kolla mycket så hörde vi ngra killar vid kyrkan. Asså det var boket, ( som är en fest typ, för dom som nt visste) Så man hörde as mke musik t tältet. Men stina kollade iaf ut o vi såg ingen. Men sen så gick vi för att hämta film. O jag orkade nt hoppa ut ur sovsäcken. Så jag hoppade med den mot dörren. Så stod det 2 fulla 18 åringar vid kyrkan kanske 100 meter ifrånoss. Dom ba: hallå vilka är ni. O jag börja darra o skakade av mej sov säcken o ramla i trappan. Dom ba: kom hit lite o skrek på oss. Så vi sprang in o sa t jörgen o han kollade ut o dom stod där med moppe. O sen körde dom iväg o vi ville nt sova ute. Så vi sprang ut o hämta våra värdesaker. Oh så sprang vi in o kolla på tv. O snackade. Så somnade jag iaf. & stina o suma kunde nt sova. O dom spelade in när jag pratade i sömnen jag sa typ: nej bamse tar du deen blåa så dödar jag dej. Så svarade jag typ på deras frågor. Dom ba: vem är du kär i o jag ba: clas-göran. Min granne. Men så väckte dom mig, o jag gick upp o sminkade mig litee. Så tog jag lite mouse av kusuma. O den va brun. Så tog as mke. O sen läste stina att det var hår toning. Asså det var färg. Så jag höll på att färga håret. Stina typ skratta ihjäl sig o jag tog vatten o försökte ta bort det. Så stina tappade flaskan av skratt o hela golvet blev blött. Så tvättade jag mitt hår i det. Så fick jag damp o trodde att mitt hår skulle lbi as ljusbrunt. o jag ba: inte ett ord till. Så somnade vi iaf vid 3. O jag vaknade halv 12 utav att dom väckte mig. Så stack vi o åt. Kusumas mamma gjorde as goda nudlar. Oh efter det fixade dom mig jätte fint. Stina & kusuma plattade med 2 olika plattångar. O sen våfflade dom lite. Sen kom bella o va med oss med. Så sminkade hon mig. Och det blev jättefint. Så stack iaf stina hem & vi cyklade t dagis o åt bär o lite så. Sen drog vi tillbaka t kusuma och jag stack hem. Mst verkligen plugga franska nu!Ha det bra iaf §

Inga kommentarer: