måndag 31 augusti 2009

Shusanbruushan ;)


skolan idag var helt ok. Rätt kul, vi hade gympa på morgonen, sprang 300 mter och sånt. Efter det blev de teknik, vi ska göra en pennvessare(vässare?), ah min idé var ju perfekt, elr nt. Sen hade vi typ engelska, fick glosor mst öva lite. Har franska t imon med... aja, sen varre mat tro jag ?Svenska, så fick vi läsböcker & så sista so, tror jag kan läsa av kartan nu? xd

Efter skolan var jag med sarah & felicia vi hade ju roligt, åt, fjanta typ. Å så fixa oss t volleybollen. Så gick vi dit och började med jogga runt, sen så körde jag bagger med peter för att man skulle vara 2 å 2. Så kunde nt va med sarah och felicia. Mh kan körde värsta as hårda, så har små blåmärken och sprukna, blod ådror. Så det kmr upp röda ploppar. Asså shit, gör as ont. Ser ut som att ngn har misshandlat mig. Ah, nu ska jag dra & försöka få min lillebror att sova, vi ska lyssna på sånna barn låtar ;)ha det bra §

Inga kommentarer: