lördag 29 augusti 2009

hejhej ;)
texten är kopierad från min bilddagbok så den kan vara lite knas.
sitter på min lillebrors data. Va ju med kusuma igår. Vi köpte chips & dipp, o sen kollade vi på projekt prinsessa. Den var riktigt bra, trodde den skulle vara as kass med värsta prinsessorna elr ngt. Men den var bra, stina kom i mitten av filmen och tittade med oss. Hon ba: men den filmen suger ju. Fast hon hade inte ens sett den från början, haha. Men efter filmen fixade vi oss & stack t skolan vid 9. Rätt många var där så vi ba kolla vilka det var så, va det typ jonte & nårra fler. Så vi stack hem t stina & hon dampade. Så hon ba t filip(hennesbror): kan mina kompisar få kolla på vicki(hennesbrors tjej). & han ba: men vafan stina hon är inget objekt som en tv. hahahaha, fast vi ville nt stina tvingade oss, xd vid 11 stack jag & kusuma hem t henne & jag deckade direkt. Kusuma gjorde ngt på datorn nt vet jag vad.. vaknade 5 över 10 & kolla på tv, sen åt vi & sen stack jag hem. Har städat toan, mitt rum & min walk in closet ;) Najs, nu ska jag göra ngt, vet nt vad men ha det så bra :)

Inga kommentarer: