tisdag 25 augusti 2009

missa bussen .. -.-

Hejhej alla bloggtittare ;)

Skolan var soft idag.

biologi ~ lärarn snackade sen fick vi böcker och bara läste lite.

E-val ~ Hade språk på elevensval, jag & ida ska översätta mamma mia till franska. ;o Det är jävligt svårt kan jag ju säga.

Franska ~ läxförhör, gick ju bra vi fick säga orden, så vi slapp skriva dom iaf, onödigt att jag tränade på dom så mke då. Men det var ju bra iaf, fanskan kan ju vara bra för mamma har kusiner i paris. Så vi ska nog dit nästa år ;)

Lunch ~ det var potatis med fläsk idag. Åt bara lite potatis & sallad.

Bild ~ vi hade 1 tim, och 40 minuter bild. Katrine / lärarn) snackade i en... 30 minuter. Sen fick vi fixa mappar, rita o sånt. Vi slutade klockan kvart över 1. SOOOFT!

efter skolan stannade jag i ss, och va med hanna. Vi köpte bullar & cyklade runt. Vid 4 missade jag bussen. Trodde den stannade på skolan men efter 3 så var man visst tvungen att vara på en bussHÅLLSPLATS! pinsamt min bror satt i den :o
Fick iaf åka hem med låtsaspappas kompis. för robert åkte moppe & hade nt hjälm t mig.

men nu är jag hemma & visst lever jag. Mst plugga franskan vi har tills på torsdag, över imonn. omgash, det är as svåra glosor. Smell you later, ;)

Inga kommentarer: