onsdag 23 juni 2010

- hemma§

hejhej.
kom hem onsdag kväll.
har haft det skit skönt.
först när vi kom dit då packade vi upp lite, sen så gick vi ner till stranden och badade.
havet var varmt men det var bara lite ovanför det blåste, annars var allt as bra.
sen typ cyklade vi till maxi & köpte godis, sen satt vi på stranden och käkade godis och badade mer. andra dagen så åkte vi till laholm & gick runt där och på kvällen badade vi i havet mera, och spelade minigolf jag vann över ida :D
sen så idag så tittade vi på lite film, städade och sen åkte vi till halmstads badhus, det var skitkul, hoppade från 3an, (y)
sen så åkte vi hem och nu är jag hemma och klockan är snart åtta.
tog inte bilder för mobilen tog inte så bra kort ändå.
men nu så ska jag vila för är skita trött, men hare bra skriver imorn§
just det min bikini har kommit, den var skit stor! jag beställde ju minsta storleken :O

Inga kommentarer: