söndag 6 juni 2010

- jävligt förbannad.

hej.
nu är jag fan jävligt arg.
tänker inte gå ut på hela dan, ska ba sitta i mitt rum vid datorn.
är arg för att jag inte får sätta upp poolen.
det är ju fan varmt och i veckan jobbar robert så hur fan ska man sätta upp poolen och koppla in allting om han inte kan hjälpa till jag lovar att den kommer vara uppe om en månad som vanligt.
mamma vill gräva en pytteliten bit i marken och lägga i sand och sen poolen på bara för att gräset inte ska bli ful sen. men vem fan bryr sig om gräset?
tänker inte skriva mer nu för orkar inte.

SVAR PÅ KOMMENTAR!

varför har du alltid en liten prick på näsan? det är så jävligt irriterande-.- har du någonting på näsan eller någonting problem med din näsan ??? eftersom du nästan alltid ska har en prick på näsan??

SVAR:
jag hatar min näsa & det är darför jag allid lägger en prick på den.
och det är ett komplex som jag har och allid kommer att ha.
och det är la inte ditt problem om jag har problem med min näsa?

jag hatar den bara för att jag tycker den är stor & ful.

hare bra§

Inga kommentarer: