tisdag 29 juni 2010

- stukat foten?

hejhej.
har sovit över med emma 2 dar irad nu.
vi cyklade hem till hennes pappa, och det är typ 10 km dit.
grymt att vi orkade, men det var inte så jobbigt.
sen så hoppade vi i och badade direkt och tog bilder på när vi typ hoppade i, i vattnet dom blev typ grymma. så dom ska emma skicka ngn dag så ska jag lägga upp dom & göra ny header.
sen i veckan ska jag byta till blogg.se (:
iaf, imorse kom my's bror och hämtade oss, för emma och dom ska till liseberg & jag kunde inte hänga med för det inte fanns plats i bilen :'(
har typ drömt om lisse också.
aa, iaf, så trampade jag snett i en grop och hela foten vek sig, så nu kan jag inte gå utan att det känns som en spik rakt in i foten. och så kan jag inte sitta utan att der värker.
mamma är nt hemme heller så passar wille & om det blir värre så får man la åka och ah.
men nu ska jag titta på tv,hare bra§

Inga kommentarer: