tisdag 15 juni 2010

- idag börjar fan min träning.

hejhej.
vaknade nyss och klockan är 13:07.
idag ska jag inte göra så mycket, kolla på desperate housewives på kanal 5 play.
och sen typ så måste jag börja gå ut och gå elr springa idag.
har bestämt att jag ska göra det varannan dag under hela lovet. måstte ju säga att det funkar väldigt bra eller inte. jag kommer aldrig igång med sånt och om jag gör det så fungerar det bara 1 vecka och sen skiter jag i det eller kommer på någon utsäkt att smita ut ur det.
idag börjar jag & kör hårt hela sommarn. jag ska komma på något att straffa mig själv med.
läsa en bok om jag missar en dag, kan ju funka.
men nu så ska jag göra något kul, som att rensa min garderob...-.-
hinner somna innan jag ens kommer fram till den.
aja hare bra underbara läsare§

Inga kommentarer: