måndag 14 juni 2010

- ingenaning om vad jag gör.

hejhej.
just nu sitter jag i sängen med datorn och har musik på.
sitter och kollar runt i min kalender sak.
ska typ upp och kolla på film elr något för känner mig så nolife just nu.
men tar en sånhär lista igen& så får ni ha det så bra, puss&hej§

DAGENS VILL HA: grill chips (y)
DAGENS KLÄDSEL: shorts, linne & kofta.
DAGENS FRISYR: ponny-tail ftw ;D
DAGENS LÅT: taio cruz ft. Tinchy Stryder - take me back
DAGENS PLANER: som igår ;d
DAGENS SAKNAD: klassen :'( (LLLLLLLLLL)
DAGENS DUMMASTE: lagom med nackspärr, haha.
DAGENS MISSLYCKANDE: passa min lillebror, sov mer än vad jag gjorde det xd
DAGENS DROG: musik.
DAGENS KÖP: hmm, inget.
DAGENS GODIS: inget :'(
DAGENS HUMÖR: flum.
DAGENS CITAT: vad fan är citat?
DAGENS ROLIGASTE: mina miner (y)

Inga kommentarer: