söndag 13 juni 2010

- SHEILAS HISSAR & DISSAR LISTA.

nu kör vi hissa & dissa.
HISSA:

fångarna på fortet:
det måste ju verkligen vara hiss. Det är kul att kolla på det och det bästa av allt är ju att typ paow & foki ska vara med. synd att inte kissie skulle vara med, det skulle va så kul & se henne typ hålla på med kryp & sånt. hatar henne sååå, men det är kul att läsa hennes blogg.
men man längtar till höst när det börjar!

bloggar:
att blogga & läsa bloggar är kul.
läsa bloggar är med tidsfördriv när man har tråkigt.
och att skriva en själv är riktigt kul.
det känns jobbigt om man har missat någon dag elr så.
jag tror nog att när jag slutar så kommer det va skit svårt att inte skriva av sig.

DISSA:

väder:
det är ju helt underbart när det är sol, men det vänder så jävla fort.
först är det riktigt varmt i typ 4-5 dagar sen regnar det typ 1 vecka.
det suger verkligen (n)

pollen allergi:
jag har ju pollen allergi och tycker det är skit jobbigt.
för det är ju mest på våren & lite på sommarn också.
om jag känner lukten av nyklippt gräs så blir jag helt snuvig & mina ögon kliar och det går inte låta bli & sen blir dom helt röda till slut.
det är jättejobbigt med pollen, så ni som inte har det var jävligt glada :D

Inga kommentarer: