fredag 6 augusti 2010

- always and forever.

hejhej, det är alltid svårt att börja ett inlägg för man vet inte vad man ska skriva, jag skriver alltid hejhej & det börja bli ganska tjatigt.
har iaf gjort en ny header, hade bara lust, den får stå ett tag (y)
tänkte visa en bild på en av sakerna jag köpte i bosnien.
jag hade inte med mig egna pengar så fick leva på lite av mammas :D
köpte nt så mke, bara 1 par skor, halsband, ett halsbands-smycke till emma & sen så typ klippte jag mig en gång, elr ah, tunnade håret, en badring, alltid bra att ha, hahaha.
och ngt mer men kmr nt ihåg. tog också med mig en blå fanta burk.
för i sverige har vi inte blå fanta.. tror jag inte iaf.
den heter shokata & är as god iaf.
men här får ni bilder på halsbandet.
köpte ankaren för att jag alltid velat ha en :)
dålig bild från min kassa nuvarande mobil.

Inga kommentarer: