söndag 22 augusti 2010

- skola imorn!

hejhej.
idag har jag inte bloggat något för det har flyttats runt på mitt rum igen.
garderobs-rummet har blivit helt ändrat & mycket bättre & mitt stora rum har blivit mer som ett vardagsrum, haha.
emma kommer snart, hon har typ släktkalas just nu men när hon kmr så blir det nog film & en massa kul & mys, för .. fan imorn ska man upp 6, hur fan ska man orka, gah!
kmr ha värsta påsarna under ögonen hela veckan, haha.
aja, det får la helt enkelt gå + att emma ska sova här och hon gillar inte bli väkt tidigt ska ni veta.
sov hos henne fredag till lördan ju & vi vaknade tidigt och ja ba t emma: klockan är 10 i 8 nu emma! hon ba ställde sig upp as snabbt och ba: nu är jag uppe, men inte du!!
hahahahaah, as garv åt henne. aja, ni får ha en bra sista dag på sommarlovet & så skriver jag imoron morgon, hahaha, ha't bra§

Inga kommentarer: