måndag 9 augusti 2010

- wwaaow.

hejhej.
nu har jag stått vid spisen i kanske en halv timma.
mamma lagade mat åt henne och robert & jag gjorde åt mig och mina broe's :D
haha, bara för mamma gjorde ngn äcklig - ' jag tycker inte att det är gott ' - lins röra med kyckling filé och massa grönsaks- saker (y)
det var faktiskt ganska kul & mamma hjälpte till lite, gjorde spagetti med kycklinfilé sås, 'whatever', det nu än heter. hahahah, men fick chocklad från min bror också, för han va i ica så köpte han, as snäll :D sen så ska jag få 1000 kr av honom också, han ska jobba nu en vecka till så. ska shoppa för det, har aldrig fått det förut iaf. men tackar tackar.
om 4 minuter så kommer ett paradise hotel avsnitt ut, så ska kolla ha det bra.
kollar dom på http://www.tv6play.se/ :D
ha det gött§

Inga kommentarer: