lördag 21 augusti 2010

- barnkalas, NNEEJTAACK!

hejhej.
fyfan vilken bra början på helgen och slutet lär bli bättre.
igår stack jag och emma hem till henne och lämnade min väska, sen ner till ica & köpte godis & fanta och lite sånt. sen hem till emma igen & så käkade vi & sen cyklade vi runt i burseryd & stannade på dagiset och typ ba satt där och proppade hela jävla munnen full med röda vinbär, så kunde vi inte prata, så vi satt typ och garvade åt varandra, hahah :D
sen när det smått började regna så stack vi hem igen & tog på ansikts mask, det var ngn fudge sak & den var lagom varm & skön, & så kollade vi på film & minns nt vad den hette, men bra va den i alla fall. så la vi oss vid halv 1. och vaknade vid 8, för att vända på dygnet, stack hem till mig & emma fick sitt halsbanssmycke som jag köpte till henne & sen hem till henne igen & fixade till barnkalaset & sen så vare kalas då med en massa jobbiga små ungar, så vi körde typ lekar & hjälpte till lite. och nu är jag hemma & ska se någon film, elr ta det lungt bara, för fiifan vad trött jag är. men imorn kommer emma och hon ska sova hos mig till måndag & då äre skola & hon fyller år samma dag, men nu orkar jag verkligen inte skriva mer, ha en bra lördag & käka massa godis, pusshej§

Inga kommentarer: