onsdag 18 augusti 2010

- aooo, 5 dagar!

hejhej.
idag vaknade man vid 9-10 kanske, tror inte ens att jag kollade klockan.
gick upp till teven & hittar min kusin & ida fast klistrade vid nickelodeon?
wtf, kunde inte tro mina ögon, men satte mig där med täcket och kollade på madagaskar pigvinerna, as tråkigt. sen så kom en till sån, så jag och ida gick ner, fast ida ville säkert kolla mer, i know u did!
sen gick vi upp igen och kollade på scary movie ettan tror jag.
sen gick vi ner då kollade vi på sex and the city 2.
den var ju bättre än ettan eller?
ganska så, tycker jag. och sen har vi mest varit ute.
min kusin ville att vi skulle spela in en video till youtube & jag skulle vara den mest jobbigaste treåringen ni någonsin skulle få se & han skulle vara den med idiotiske pappan & min lillebror skulle vara den den ända kyckling mamman ni någonsin skulle få lukta på.
jag och ida typ dog av skratt & gick såklart INTE med på det.
sen så fick vi gömma oss i en sån tunnel som finns på alla lekplatser för att det började regna.
men nu ligger jag i wille's säng med datorn & dom spelar wii.
men skriver imorn eller senare ikväll, ha det bra. & btw, jennifer's body var bra!
rekomenderar.
rating: 4/5 på både jennifer's body & sex and the city 2 :D

Inga kommentarer: