fredag 13 augusti 2010

- dålig uppdatering.

lite sådär halvlångt inlägg.
hejhej, eller godmorgon.
idag är man uppe tidigt men har en bra anledning.
min kusin är här och han vaknar i princip klockan 6 varje dag.
gissa om han väcker mig elr så ;s
iaf, skolan börjar ju om 9 dagar så, spelar nästan ingen roll.
i onsdags åkte jag till ida, som bor typ ute på landet, först nörade vi sims 3 & sen gick vi ut och jagade kor, haha. det är inte deras men dom får typ betalt för att dom korna betar på deras mark. efter det såg vi the last song, fan as bra ju, rekomenderar! (y)
och sen nördade vi lite sims 3 igen & sen vid 12 kollade vi på film, kyrkogårdsön hette den & sen sov vi vid 1-2 ;D
andra dagen så bestämde vi oss för att jag skulle sova över igen, haha.
så vi nörade sims3 igen, till 5-6 på eftermiddan, sen sågade vi av grenar från trädet för att dom har en gunga där, så dom störde typ, sen så kollade vi på film & somnade vid 12-1.
sen så åkte jag till borås dagen efter & har shoppat.
blev 2 par jeans, baseball jacka, underkläder & smycken :D
hadet bra skriver senare§

Inga kommentarer: