lördag 7 augusti 2010

dagens diss: kryp i hallonen.
dagens hiss: datorn (y)
outfit: mjukisbyxor och vitt linne (a)
dagens smink: mascara ..
dagens frisyr: plattat men helt krulligt ;p
dagens vill ha: goodis, inte ätit det sen jag åkte t bosnien.
dagens planer: ta dagen som den kommer kanske :D
dagens saknad: emma!!
dagens måste: städa ;s
dagens humör: bara bra (:
dagens musik: vad min spotify lista har att erbjuda :D
dagens ord: men
dagens drog: inget (y)
dagens just nu: vettefan xd
dagens hat: foki..
dagens älsk: mitt rum, kanske
dagens roligaste: min lillebror.
dagens fusk: inget :d
dagens "men fuck you!": facebook.
dagens vill ha: pengar ;D
dagens prat: ska jag skriva ner allt jag sagt idag? ;s
dagens underkläder: vad brukar man ha för underkläder? :o
dagens sockar: en grå och en vit, hahahaha.

Inga kommentarer: