tisdag 3 november 2009

3 november.


vaknade 6 idag, var skit trött. Snoozade i 10 minuter. Sen fixade jag mig på 20 minuter och så la jag mig och sov. Skulle sova t 7, men försov mig nästan. Men vaknade som typ 10 över 7. Skyndade mig till bussen. dagen i skolan började med biologi. Mina böcker är hemma så jag satt och gjorde ingenting typ. Efter det hade vi sista evals bilden. Jag gjorde tyyp inte så mke. Gjorde en tips bok, men den blir ju skit bra (y) målade prickar och så gjorde jag siffror 1-10 så skulle linnea dra streck och se vad det bildade. Efter det hade vi franska, hade lite läx förhör & så snackade vi lite och jobbade. sen lunch & efter lunchen hade vi bild i 1 timma & 45 minuter. Ritade på min ''stoppskylt''. i den har jag ritat grejer som förklara vem jag är typ. Men jag ritade iaf en jordgubb, en volleyboll & en musikton. Jordgubben för att jag älskar jordgubbar & jag fick allergi av dom när jag var lite så mycke som jag älskade dom. Volleybollen för att jag spelar volleyboll & musikton för att jag älskar musik.




slutade kvart över 1 idag. Kort dag, gött.
vet nt vad som händer idag, ska passa william & sen sova är as trött. Ska också kolla på jon tucker must die. Lånade den av sarah vi älskade den förut & nu me:D
i helgen blir det booodaborg. Mer om de får ni veta later. ;)
det är iaf en hinderbana grejsimojs.





Inga kommentarer: