tisdag 17 november 2009

hellu hellu.
kom hem vid kvart i 2 idag. hjälpte mamma städa lite, hade inget annat för mig & det är la bra ändå (y)
skoldagen var helt okej.
vi började med;
prov hade vi då. Gick la lite sådär, svarade på nästan alla frågor men vet ju inte om det är rätt.
hoppas det, men får veta nästa tisdag.
nu har vi so på e-valet. jobbade med linnea vi övade mest på provet. sen fick jag lite damp så kom på en uppfinning, och de vart typ att man hade en plattång i händerna asså man sätter på 2 plattor på varsinn hand och så kan man platta. A så skulle vi testa & så började vi blåsa i våra händer och jag råkade göra prutt ljud, så alla glodde på mig. jag och linnea började skratta och jag råkade göra grisljud, det gör jag alltid. då glodde alla enu mer, var väldigt pinsamt.

fick 31/36 på franska provet. var ju bra (y)(y)
vi skrev glosor och läste en text & så kollade vi på en 5 minuters franska film.
Vi skrev också ett läxförhör.


gjorde färdigt min skylt. man skulle göra en stop skylt antingen triangel eller sånhär 6hörning eller vad dom heter. och i den skulle men rita något som berättade vem jag är typ elr ngt.
jag ritade en jordgubbe, en volleyboll & en not som hade en änglavinge. jordgubben ritade jag för att jag älskar jordgubbar & jag fick allergi när jag var liten men den gick bort. Volleyboll för att jag spelar volleyboll & änglatonen elr vad man ska kalla det för att jag gillar sjunga & mamma har typ sagt att jag alltid var snällsom en ängel när jag var liten, tror jag. xd
men nu ska jag kolla på riverside avsnitt & sen ska jag sova, är supertrött.
hejdddå.

Inga kommentarer: