torsdag 19 november 2009

RÄDDA KLIMATET

hhaaallu.


skolan idag var helt okej, vi fick inte reda på kemiprovet. Hon hade fullt upp med 8ornas & niornas prover, så vi får veta nästa gång, blev rätt sur. Det var det ända jag längtade till idag.
På kemin kollade vi på en klimats-film, tyckte skit synd om pingvinerna, vi måste verkligen sluta att släppa ut så mke koldioxid. Skulle nt vart dumt med en projekt i klassen som handlar om just det. På son fick jag någon halstablett vara hanna. den smakade helt okej, men efter en stund hade jag ingen känsel i tungan den hade blivit bedövad, ja ba ooomg. Så blev min hals torrare & torrare. Sen läste jag på en papper vad det innehöll, det stog lite skit & mer skit men sist stog det KINESISK MINTOLJA!
jag ba, eeeeeeeew. så spottade jag ut den. ska aldrig mer äta halstabletter förrens jag läst vad dom innehåller.
klockan 6 är det sälj träff med bella & så blir det pizzza.
men måste stickanu, hejjdååå.






Inga kommentarer: