söndag 1 november 2009

HALLOWEEN!


först började igår dagen med att jag var och sålde. Sen stack jag till kusuma vid 2. Vi pratade lite sen fixade vi oss. Vid 4 kom emma & my. En litenliten stund efter kom bella. Så gick vi ut vid 5. Fick lite godis. Vid 6 kom björn. Igentligen hade emil också vart med, men han va inte hemma typ. Så stackars lilla björn fick gå med oss. Men han tyckte la att det var kul. Vi 8 stack vi t stina och körde med andra ord. Det var skit kul. Jag blev värsta dampet. Sen sov bella hos mig. Just det, jag skulle cykla på hennes cykel. Då gick styret av, det var skit löst. Ah & sen fick vi sätta bellas cykel på min. Så fick hon hålla i den medans jag styrde min cykel. Sen när vi kom en bit kom 2 läskiga män. Dom ba; det är lättare att cykla eller?

Vi ba: aa men hennes styre har gått av. Så dom bodde i hult. Dom var jätte snälla och bärde cyklen upp till hult. Så gick vi hem jag o bella. Men dom var läskiga, men sen berättade dom att dom kände bellas pappa och så. Men när vi kom hem kollade på hipp hipp. Och imorse när vi vaknade fixade vi oss. Sålde, sen stack vi t mig & robert lagade bellas styre.


Ica 12:00

vi köpte pan pizza & käkade hos bella. Sen kollade vi på filmen; en shoppa hollic's bekännelser elr ngt sånt. Vid 3 åkte jag hem. Och ni vill nt veta vilket damp jag har. Mamma köpte jätte fina skor & så fick jag en jacka av min morbror. Men när jag skulle kolla på min lack tights. Så hade mamma köpt fel. Men det var mitt fel. För jag såg ett par på deras hemsida som hette kate leggings. Och jag tyckte att dom såg ut som skinn. Så mamma sa i telefonen att hon hittade ett par för 249. Och jag sa nej, dom kostar 149 och det är dom du ska köpa. Men först gick hon med lack tightsen till kassan. Men hon ringde för säkerthets skull. men det var mitt fel. Så dom jag har är typ som vanliga tights bara att dom är lite glänsigare. aja, får köpa lack senare..

men nu mst jag städa mitt rum verkligen.

ni får ha det bra, hejdååå.



är det bara jag som har fel eller ser dom ut som skinn ? jag tycker att dom ser ut som skinn.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker dom ser ut som gummi :P / sophie