måndag 30 november 2009

G I SO PROV

hejhej sitter hemma nu. blev ingen volleyboll för sarah hittade nt sina shorts och mina va blöta sen badet. Så blev ingen volleyboll idag heller, man ska dit på onsdag. :)
skolan idag var rätt soft förutom innan so:n tog alla mina nycklar och böcker, andreas tog ut min jacka och tog på sig den, jag fick värsta dampet så jag slog alla. Sen så sparkade max på mitt skåp så stål grejen det är inne böjde sig så det gick inte vrida vilket betydde att det inte gick låsa. så jag fick leta efter varktmästare och så kom han typ efter 20 minuter, missade hela so lektionen & max fick prata med christina. Och mitt i allt kom so-magnus & fick damp för att jag inte var på lektionen men sen visade jag honom vad som hänt, då sa han att det var ok & sen till sist kom vakmästarn, blev helt galen. Men han fixade iaf skåpet & jag kunde gå till lektionen precis när vi slutade. fick iaf G på so provet. Aja ska dra & se på tv tror jag. hejdåå :)

Inga kommentarer: