torsdag 26 november 2009

VG I KEMI

helllu

sitter hemma och tråkar, ingen hemma. Blomstergården ringde mamma igår och frågade om hon ville jobba hos dom idag så hon jobbar t 6 idag. Idag var skolan rätt soft, är ju frisk nu. Vi började med engelska, och vi hade lite glosförhör, men muntligt gick bra, jag visste nt ens vad vi hade men fick bara säga ett ord. Efter engelska varre franska, som vanligt vi tränade på lite klädesplagg. Efter franskan hade vi svenska & vi gjorde lite adjektiv & sånna ordklasser som vi har prov på nästa vecka. Och sen roliga timman, vi körde lite lekar.
Lunch, det blev potatismos och korv.
Efter lunchen hade vi so prov, gick ju sådär. Inget som vi fick på facit pappret var typ med. Och det var ju det enda jag hade övat på. Sen matte, edit fick damp på mig för jag skulle ta upp en penna. Jag sköt fram bänken så det lät lite sen skulle jag ta upp pennan & hon ba du bara skrata o pratar, du får sitta här fram. Efter matten hade vi kemi, fick VG på provet :)
Sen gjorde vi en tråkig labration.

men nu ska jag dra och sega, hejdåå :)

Inga kommentarer: